Uralskie motocykle rozwijały się powoli i stabilnie od momentu ich narodzin w 1941 roku. Większe zmiany nie zdarzały się często, ale co około 10 lat zdarzają się techniczne udoskonalenia, do których należy zaliczyć zastosowanie instalacji 12 voltowej, lepszego oświetlenia, ulepszonych hamulców, większej mocy, biegu wstecznego. Podczas wszystkich tych udoskonaleń, kształt i styl motocykla z wózkiem bocznym nie zmienił się.
Wprowadziliśmy całkowicie nowy wózek boczny, który spełni zapotrzebowanie konsumentów w Europie na motocykl przede wszystkim nastawiony na przygodę. Wózek boczny Cross zdolny jest do przewożenia większej ilości różnych ciężarów na nierównym terenie, lub do udziału w amatorskich zawodach terenowych. Do zawodów terenowych nie jest konieczne dobrze wyprofilowane, wygodne siedzisko dla pasażera. Ural Cross posiada wiele poręczy jako że jest ważne by pasażer mógł poruszać się wokół, działając jako pilot w celu utrzymania stabilności podczas zawodów.
Ural Cross posiada bezpieczny, zamykany zbiornik, jak również duża powierzchnię załadunku z dużą ilością miejsc umocowania trudnych ładunków. Ruchomy pręt pilota szybko zamieni Ural CROSS w motocykl towarowy. Ural Cross jest zaopatrzony w osłonę silnika i zapasowe koło we wszystkich modelach, możliwe jest także zamontowanie saperki, apteczkę pierwszej pomocy oraz karnistra.
Ural CROSS dostępny jest z napędem lub bez napędu wózka bocznego dla krajów europejskich o ruchu prawostronnym lub pojedynczy napęd na jedno koło dla krajów o ruchu lewostronnym .
Dla tych, którzy są już właścicielami URALa z wózkiem bocznym , nadwozie Ural Cross jest dostępne oddzielnie. Odkręcenie standardowego nadwozia i zamiana je na Ural Cross bardzo szybko zmienia twój motocykl w zestaw gotowy na Twoje przygody w dowolna pogodę i w dowolnym terenie.
Limitowana edycja Urala Yamal zawdzięcza swą nazwę rosyjskiemu lodołamaczowi z napędem nuklearnym. Model ten oparty jest na podzespołach z Urala Ranger z napędem na wózek
EDYCJA LIMITOWANA NA ROK 2013! Ural Sunset to już kolejna wersja limitowana legendarnego motocykla. Wyróżnia ją nietypowy kolor – połączenie matowej czerni i pomarańczowego. Powstało
Motocykle Ural wciąż są udoskonalane, dodawane są ciągle nowe akcesoria. Cena nowego Urala z wózkiem w Europie to dobrze ponad 10.000 euro. Staraliśmy się więc
Jeśli szukasz motocykla z wózkiem bocznym, na rodzinne przejażdżki, wyprawy z przyjaciółmi TURIST spełni Twoje oczekiwania. Zadziwi Cię uniwersalność tego klasycznie wyglądającego motocykla. Kolor: czarny
Poszukujesz motocykla, którym planujesz przemierzać pokryte śniegiem drogi? W swojej klasie SPORTSMAN jest jedynym motocyklem na świecie, z napędem wózka bocznego, którym możesz tego dokonać.
Chcesz trzymać się z dala od tłumów, przemierzać lasy, rzeki, góry, pustynie? URAL RANGER jest stworzony dla Ciebie. To motocykl z napędem wózka bocznego wywodzący
Nadal żyjesz przeszłością i kochasz to? RETRO posiada wygląd motocykla, którego dni świetności już minęły, ale wiele jego urządzeń to nowoczesna technologia. Pojedź motocyklem krętymi,
Klasyczny rosyjski motocykl bez wózka. Kolor: czarny Cena: 9471,00 Euro (cena zawiera podatek VAT 23%)
Klasyczny motocykl bez wózka. Nadal żyjesz przeszłością i kochasz to? RETRO posiada wygląd motocykla, którego dni świetności już minęły, ale wiele jego urządzeń to nowoczesna
19 listopada 1941 roku pierwsze eszelony z wyposażeniem przemysłowym dotarły do Irbitu, dalekiego miasteczka na wschodnich stokach Gór Uralskich. Niespełna miesiąc po podjęciu decyzji o
Biały kolor samochodów i motocykli zawsze wskazuje na ich szczególne naznaczenie. Białe pojazdy to często auta ciężarowe. W dawnych czasach białe motocykle były używane przez