AB - dystrybutor motocykli Ural

- dystrybutor motocykli Ural w Polsce

Ural – Model Jubileuszowy M70

19 listopada 1941 roku pierwsze eszelony z wyposażeniem przemysłowym dotarły do Irbitu, dalekiego miasteczka na wschodnich stokach Gór Uralskich. Niespełna miesiąc po podjęciu decyzji o ewakuacji Moskiewskiej fabryki motocykli ze stolicy. Jeszcze przed nimi były długie lata drugiej wojny światowej. Przemieszczona fabryka miała produkować motocykle dla wojska walczącego z nazistami. Tak rozpoczęła się historia Irbickiej Fabryki Motocykli (IMZ).

Motocykle nazywały się M72. Pierwsze sztuki zeszły z taśmy zaledwie kilka miesięcy po ewakuacji. Około 9500 motocykli zostało wyprodukowano na przestrzeni lat wojennych dla oddziałów mobilnych, jednostek zwiadowych i wywożenia rannych.

To nieustanna praca dzieci i kobiet w dalekim miasteczku we wschodniej Syberii zaopatrywała front w motocykle dla walki z wrogiem. Jak ludzie, które je robili, tak samo te motocykle były mocne, odporne, niezniszczalne. Czy ci ludzie mogliby sobie wyobrazić, że za 70 lat ta fabryka zostanie jedynym producentem motocykli z wózkami bocznymi na świecie, a sam Ural stanie się motoclem kultowym?

Od 1941 roku Irbicka Fabryka Motocykli wyprodukowała już ponad 3 miliony pojazdów.

19 listopada 2011 roku obchodzimy 70 jubileusz fabryki IMZ-Ural i w związku z tym przedstawiamy model Jubileuszowy M70.

Ten model został dedykowany pierwszym M72 wyprodukowanym w Irbicie. Dołożyliśmy wszelkich starań, żeby ten model jubileuszowy jak najmniej różnił się od oryginału. Bardzo skurpulatnie dobieraliśmy farbę do tego modelu oraz materiał do plandeki kosza. Dla podkreślenia korzeni wojennych tych modeli wykorzystywanych podczas wojny na wózku bocznym zostawiono mocowanie do karabinu maszynowego. Ciekawostką jest to, że okrągła czerwona oznaka IMZ pojawiła się na motocyklach dopiero po 1956 roku, jednakże skopiowaliśmy oryginalną oznakę IMZ nadając jej bardziej wytworne wykończenie.

M70 utrzymuje estetykę wyglądu oryginalnego M72, co ważniejsze przedstawia najlepiej ukrywaną tajemnicę Urali – wyjątkowy motocykl z koszem.

M70 wyposażony jest w 18-calowe koła, teleskopowy 40 mm widelec Marzocchi, amortyzatory Sachs, czterotłokowe przednie hamulce Brembo. Rama tłokowa, niskie zawieszenie i niski środek ciężkości wołają, żeby ruszyć w drogę i cieszyć się przejażdżką już nie mówiąc o przyjemności płynnej jazdy dla pasażera. Ten Ural włada drogą jak żaden inny.

M70 będzie dostępny zarówno z wózkiem bocznym, jak i bez niego. Ten jubileuszowy model będzie w sprzedaży od listopada 2011 do 19 listopada 2012.

  • Cena: 10.824,00 euro (solo) (cena zawiera podatek VAT 23%)
  • Cena: 12.792,00 euro (z wózkiem) (cena zawiera podatek VAT 23%)
  • Facebook
  • Twitter
  • NK
  • Wykop
  • Gadu-Gadu
  • Blogger
  • MySpace
  • RSS
Specyfikacja Zadaj pytanie Pozostałe motocykle

Model M70 Retro z wózkiem bocznym Retro solo
specification
Główny kolor Ciemna oliwka (farba proszkowa)
+ warstwa lakieru bezbarwnego
Ciemna oliwka (farba proszkowa)
+ warstwa lakieru bezbarwnego
Rama, łożysko, piasty, wykończenie Matowy czarny Matowy czarny
Obręcz koła Aluminum anodyzowane na kolor czarny, 18 cali Aluminum anodyzowane na kolor czarny, 18 cali
Siedzenie kierowcy Standardowe bez pokrowca; czarny tylny bagażnik Standardowe z pokrowcem; czarny tylny bagażnik
Wózek boczny Beżowy płótno osłony pasażera Nie dotyczy
Mocowanie dla karabinu maszynowego Nie dotyczy
Drewniana podłoga pomalowana na kolor cielisty Nie dotyczy
Koło zapasowe Nie dotyczy
Saperka Nie dotyczy
Siedzenie standardowe Nie dotyczy
Bez paneli wewnętrznych i  szyby na wózku bocznym Nie dotyczy
Reflektor Styl Retro ze standardowym pierścieniem, kolor cielisty Styl Retro ze standardowym pierścieniem, kolor cielisty
Zawiasy kufra, osłona reflektora Kolor cielisty Nie dotyczy
Widelce Dolne rury pomalowane na kolor czarny matowy Dolne rury pomalowane na kolor czarny matowy
Zbiornik paliwa Styl Retro z osłoną na kolana Styl Retro z osłoną na kolana
Rączki Dakar Lunga Dakar Lunga
Lusterka Czarne okrągłe Czarne okrągłe
Opony Heidenau K28, 4.00x18 Duro HF-308, 4.00x18
Skrzynka narzędzi Kolor cielisty, zamek czarny Kolor cielisty, zamek czarny
Filtr powietrza Czarny płaski Czarny płaski
Pokrywy zaworów Styl Retro, piaskowany, lakier bezbarwny Styl Retro, piaskowany, lakier bezbarwny
Podnóżek dla pasażera Nie zainstalowano Nie zainstalowano
Skrzynia biegów Z biegiem wstecznym Bez biegu wstecznego
Hamulce Przedni – tarczowy; tylny – bębnowy Przedni – tarczowy; tylny – tarczowy
Oznaki Oryginalna okrągła oznaka IMZ na zbiorniku paliwa; oznaka jubileuszowa na wózku bocznym Oryginalna okrągła oznaka IMZ na zbiorniku paliwa; oznaka jubileuszowa na przednim błotniku

 

Seria Limitowana Ural YAMAL

Seria Limitowana Ural YAMAL

Limitowana edycja Urala Yamal zawdzięcza swą nazwę rosyjskiemu lodołamaczowi z napędem nuklearnym. Model ten oparty jest na podzespołach z Urala Ranger z napędem na wózek

Seria Limitowana Ural SUNSET „ЗАРЯ“

Seria Limitowana Ural SUNSET „ЗАРЯ“

EDYCJA LIMITOWANA NA ROK 2013! Ural Sunset to już kolejna wersja limitowana legendarnego motocykla. Wyróżnia ją nietypowy kolor – połączenie matowej czerni i pomarańczowego. Powstało

Ural T/TWD

Ural T/TWD

Motocykle Ural wciąż są udoskonalane, dodawane są ciągle nowe akcesoria. Cena nowego Urala z wózkiem w Europie to dobrze ponad 10.000 euro. Staraliśmy się więc

Ural Tourist

Ural Tourist

Jeśli szukasz motocykla z wózkiem bocznym, na rodzinne przejażdżki, wyprawy z przyjaciółmi TURIST spełni Twoje oczekiwania. Zadziwi Cię uniwersalność tego klasycznie wyglądającego motocykla. Kolor:  czarny

Ural Sportsman

Ural Sportsman

Poszukujesz motocykla, którym planujesz przemierzać pokryte śniegiem drogi? W swojej klasie SPORTSMAN jest jedynym motocyklem na świecie, z napędem wózka bocznego, którym możesz tego dokonać.

Ural Ranger

Ural Ranger

Chcesz trzymać się z dala od tłumów, przemierzać lasy, rzeki, góry, pustynie? URAL RANGER jest stworzony dla Ciebie. To motocykl z napędem wózka bocznego wywodzący

Ural Cross / TWD

Ural Cross / TWD

Uralskie motocykle rozwijały się powoli i stabilnie od momentu ich narodzin w 1941 roku. Większe zmiany nie zdarzały się często, ale co około 10 lat

Ural Retro

Ural Retro

Nadal żyjesz przeszłością i kochasz to? RETRO posiada wygląd motocykla, którego dni świetności już minęły, ale wiele jego urządzeń to nowoczesna technologia. Pojedź motocyklem krętymi,

Ural Solo

Ural Solo

Klasyczny rosyjski motocykl bez wózka. Kolor: czarny Cena: 9471,00 Euro (cena zawiera podatek VAT 23%)

Ural Retro Solo

Ural Retro Solo

Klasyczny motocykl bez wózka. Nadal żyjesz przeszłością i kochasz to? RETRO posiada wygląd motocykla, którego dni świetności już minęły, ale wiele jego urządzeń to nowoczesna

Limitowana edycja Urala 2010/2011 „Śnieżna Pantera”

Limitowana edycja Urala 2010/2011 „Śnieżna Pantera”

Biały kolor samochodów i motocykli zawsze wskazuje na ich szczególne naznaczenie. Białe pojazdy to często auta ciężarowe. W dawnych czasach białe motocykle były używane przez

Copyright (C) ural-polska.pl realizacja: agraf.net.pl